Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Λίγο εγώ λίγο εσύ

Παραμελήσαμε όλο αυτό τον καιρό να γράψουμε κάτι από τον αγαπητό μας και συνονόματο δικό μου Νικόλα. Λόγω και του ότι σπουδάζουμε Θεσσαλονίκη έπρεπε εξ' αρχής να τιμήσουμε έναν άνθρωπο γέννημα - θρέμμα αυτής της πόλης, τον Νίκο Μακρόπουλο. Ας μας συγχωρέσουν οι φίλοι μας. Η ώρα έφτασε και αυτό είναι μόνο η αρχή. Διαλέξαμε το "Λίγο εγώ λίγο εσύ" για να διασκευάσουμε! Το τραγούδι μας αυτό εξαιρετικά αφιερωμένο σε όλο τον κόσμο της Θεσσαλονίκης , δικούς μας ανθρώπους και σ' όλους αυτούς που μας ανέχονται!

Λίγο εγώ λίγο εσύ
--------------------
(Στίχοι: Τσεντεμεΐδης Νίκος)

Τι να μετρήσω τώρα
τώρα τι να μετρώ
ποιος απ' τους δυο μας φταίει
το σφάλμα είναι αυτό
Τι να μετρήσω τώρα
τώρα τι να μετρώ
δύο βαθμοί μονάχα
από το κλείσιμο

Λίγο εγώ λίγο εσύ
λίγο και η όδευση
είπαμε όσα είπαμε
μέχρι που μετρήσαμε
Λίγο εγώ λίγο εσύ
λίγο και η όδευση
είπαμε όσα είπαμε
μέχρι που μετρήσαμε
Λίγο εγώ λίγο εσύ
λίγο και οι δυο μαζί
είχαμε δεν είχαμε
ένα σφάλμα κλείσαμε
Λίγο εγώ λίγο εσύ
λίγο και η όδευση

Τι να μετρήσω τώρα
τώρα τι να μετρώ
ποιος απ' τους δυο μας φταίει
το σφάλμα είναι αυτό
Τι να μετρήσω τώρα
τώρα τι να μετρώ
δύο βαθμοί μονάχα
από το κλείσιμο

Δεν υπάρχουν σχόλια: