Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Σαν σταδία άθικτη στο χέρι μου

Η αγάπη σας προς το πρόσωπο του Νίκου Μακρόπουλου την γνωρίζαμε. Δεν γνωρίζαμε όμως το πόσο άμεση θα ήταν η επιθυμία σας, μετά την πρώτη διασκευή σε κομμάτι του Νικόλα, να δημιουργήσουμε κι άλλες. Η κινήσεις μας ήταν επίσης άμεσες, καθώς δε θα μπορούσαμε να αφήσουμε ένα τέτοιο υπέροχο κοινό παραπονεμένο. "Σαν τσιγάρο άφιλτρο στο στόμα μου" είπε ο Νίκος Μακρόπουλος, "Σαν σταδία άθικτη στο χέρι μου" λέμε εμείς οι τοπογράφοι!!!

Σαν σταδία άθικτη στο χέρι μου
---------------------------------
(Στίχοι: Τσεντεμεΐδης Νίκος)

Στο πεδίο όταν έχω κροκί
τη σταδία σωστά κατευθύνω
κι οι μετρήσεις παν κατ' ευχή
και οταν λύσω την όδευση
μπουκάλι δωρεάν τότε θα κλείσω

Σαν σταδία άθικτη στο χέρι μου
μ' έκαψες, μ' έκαψες
βλέπω τα σημάδια που δε μέτρησες
μ' έκαψες, μ' έκαψες
Σαν σταδία άθικτη στο χέρι μου
μ' έκαψες, μ' έκαψες
βλέπω τα σημάδια που δε μέτρησες
μ' έκαψες, μ' έκαψες

Όμως δε μπορώ να κάνω αλλιώς
μετρήσεις θέλω σαν τρελός
με καις αγάπη μου, με καις
και τη σταδία όταν δε θες

Στο πεδίο δεν έχω βοηθό
και χαράξεις δεν κάνω ακόμα
όταν φωνάξω, σου πω έλα εδώ
μη ρωτάς, θα σε χρειαστώ
το σφυράκι μας πάρε απ' το χώμα

Σαν σταδία άθικτη στο χέρι μου
μ' έκαψες, μ' έκαψες
βλέπω τα σημάδια που δε μέτρησες
μ' έκαψες, μ' έκαψες
Σαν σταδία άθικτη στο χέρι μου
μ' έκαψες, μ' έκαψες
βλέπω τα σημάδια που δε μέτρησες
μ' έκαψες, μ' έκαψες

Δεν υπάρχουν σχόλια: