Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Ο παράλογος πελάτης

Είσαι τοπογράφος μηχανικός και έρχεται ο πελάτης και έχει να σου εκφράσει ένα παράπονο για το τοπογραφικό που του έκανες στο οικόπεδο που έχει, εντός το οποίο υπάρχει και ένα σπίτι αρκετές δεκαετίες:
- Η συμβολαιογράφος μου είπε ότι καλύτερα το σπίτι να μην το εμφανίσεις στο σχέδιο, για να γλιτώσω λεφτά από την εφορία.
Κι όταν του λες:
- Κύριε μου αυτά δε γίνονται.
Σου απαντάει ξενερωμένος:
- Πω πω και τώρα μου κολλάς τη δουλειά, και σου ζήτησα κάτι και αρνείσαι να το κάνεις...
Και λοιπά, και λοιπά...

Τι του απαντάς λοιπόν;
- Ρε άνθρωπέ μου θα πάω εγώ φυλακή, γιατί εσένα σου είπε η συμβολαιογράφος μια χαζομάρα επειδή έτσι τη βολεύει και δεν τραβάει κανένα ζόρυ, αφού τη σφραγίδα και την υπογραφή για ότι γίνει τελικά στην υπόθεση, εσύ θα την έχεις βάλει σαν μηχανικός, εσένα σ' άρεσε γιατί αυτή η νοοτροπία υπάρχει εδώ στην Ελλάδα, ότι μπορούμε να γλυτώσουμε από λεφτά μας φαίνεται σούπερ;
Θα έχεις άδικο μετά;

Το παράδειγμα ήταν τυχαίο μεν (όσον αφορά την συμβολαιογράφο), αληθινό δε.
Λίγο έλεος!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: