Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

Σας ξεχάσαμε??Δε σας ξεχάσαμε...Γι' αυτό λοιπόν σας προσφέρουμε μια νέα επιτυχία του Νίκου Κουρκούλη το τόσο όμορφο τραγούδι "Αφιερωμένο" σε επανεκτέλεση βέβαια...
Το τραγούδι "Και μετά τι μένει" είναι "αφιερωμένο" σε αυτούς που είναι δίπλα στο πτυχίο, σχεδόν το αγγίζουνε, και ίσως θέλουν λίγο κουράγιο ακόμα...


Και μετά τι μένει
-----------------
(Στίχοι: Παπουτσής Κώστας)

Και μετά τι μένει αν περάσω γεωδαισία
και μεσ΄την κορνίζα θα χω το πτυχίο μου
Πρέπει να διαβάσω πάει τώρα ένας μήνας
και με τυραννάει όλο η απραξία μου
Όσο έχω κάτσει,νόημα άλλο πια δε βγάζω
κι όσο έχω διαβάσει στον αέρα θα χαθεί
κι όταν ξεφυλλίζω τα γραμμένα ένα ένα
φαίνονται σαν ξένα,έχω τόσο απελπιστεί

Άγγελοι θα έρθουν να με βρουν
κι όταν δίνω,φως θα μου κρατούν
θα ναι αναμμένο από έναν ξένο
σε αυτούς που ελπίδα δε θα βρούν

Άραγε ποιος φταίει που με κόψανε με τρία
είσαι μακριά μου μα σε νιώθω δίπλα μου
στο πεντάρι λέω,μα δεν έχει σημασία
γιατί το πτυχίο το' χασα από λάθος μου

Άγγελοι θα έρθουν να με βρουν
κι όταν δίνω,φως θα μου κρατούν
θα ναι αναμμένο από έναν ξένο
σε αυτούς που ελπίδα δε θα βρούν

Άναψα τα φώτα και στα όνειρα μου μέσα
όλα αυτά θα γίνουν σα να είναι αληθινά
Άλλο πια δεν έχω τι να πω τι να δηλώσω
μα αν τ' αποφασίσω θα ξυπνήσω μια χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: