Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2007

Δεν σε κρίνω που πια δε μετράς

Ακολουθεί ένα πολυαγαπημένο άσμα, εκτελεσμένο με ιδιαίτερη προσοχή! Είναι το "Δεν σε κρίνω που δε μ' αγαπάς" σε τοπογραφική απόδοση! Είναι ιδιαίτερα σημαντική στιγμή για μένα αφού η σύνθεση ολοκληρώθηκε μέσα σε μια δύσκολη στιγμή της καριέρας μου ως συνθέτης-εκτελεστής!!! Απολαύστε ...

Δεν σε κρίνω που πια δε μετράς
-----------------------------------
(Στίχοι: Τσεντεμεΐδης Νίκος)

Δεν σε κρίνω που πια δε μετράς
η δουλειά είναι δικιά σου
εγώ φεύγω απ' τα σχέδια σου
κάν' τα μόνος και μη με ρωτάς

Πρίσμα δε σου κρατώ
με το laser πια να χτυπάς
σφάλμα έκανα εγώ
στις οδεύσεις που πια δε μετράς

Γι αυτό φεύγω απ' τα σχέδιά σου
και καλή τύχη μ' όποιον μετράς

Δεν σε κρίνω που πια δε μετράς
η δουλειά είναι δικιά σου
εγώ φεύγω απ' τα σχέδια σου
κάν' τα μόνος και μη με ρωτάς

Πρίσμα δε σου κρατώ
με το laser πια να χτυπάς
σφάλμα έκανα εγώ
στις οδεύσεις που πια δε μετράς

Γι αυτό φεύγω απ' τα σχέδιά σου
και καλή τύχη μ' όποιον μετράς

Δεν υπάρχουν σχόλια: