Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Βρε τοπούλα

Ένα παλιό τραγούδι του Γιώργου Μπάτη και πολυτραγουδισμένο, όπως από Μπάμπη Γκολέ και Γλυκερία, ήρθε να πάρει σειρά. Διασκευάζουμε το υπέροχο τραγούδι "Γυφτοπούλα". Ένα ιδιαίτερα αγαπητό τραγούδι σε μένα, για κάποιους πολύ ιδιαίτερους και προσωπικούς λόγους, που έχουν σχέση με τα όμορφα παιδικά μου χρόνια. Η θεματολογία που πήρε η διασκευή μας, αντί για τη "γυφτοπούλα" αφορά την "τοπούλα", δηλαδή συμφοιτήτρια - συναδέλφισα μας τοπογράφο!!! Τέλος, η λέξη "τοπούλα" είναι ανακάλυψη της καλής μου φίλης Ειρήνης!!!

Βρε τοπούλα
-------------
(Στίχοι: Τσεντεμεΐδης Νίκος)

Βρε τοπούλα στη σχολή, κι εγώ πληρώνω το ταξί
όσα - όσα το πληρώνω, για να σ' έχω εδώ μαζί

Γεωδαισία πάνε γράψε, κι εγώ να 'ρθω να σε δω
κι όταν βγεις από 'κει μέσα, να μου πεις τα θέματα

Όταν βγαίνεις να μετρήσεις, τη σταδία όταν κρατάς
σαν το χάνο εγώ κοιτάω, τα σημάδια όταν χτυπάς

Να χαρείς το μέτρημα σου, και το σφάλμα το μικρό
και την όδευση όταν κλείνεις, χαίρομαι μαζί κι εγώ

Βρε τοπούλα μου γλυκιά, μου 'χεις κλέψει την καρδιά
μ' έκανες να τρελαθώ, ακόμα απ' το Μεταλλικό

Να χαρείς το μέτρημα σου, πάμε και οι δυο μαζί
να μετρήσεις μάνι μάνι, βρε τοπούλα μου εσύ

Δεν μπορώ να καταλάβω, αν με θέλεις και εσύ
για δε θες να μου το δείξεις, επειδ' είσαι ντροπαλή

Όταν έρχεσαι πεδίο, με τη γόβα την ψηλή
τρέμω μέσα μη βουλιάξεις, απ' τη λάσπη την πολλή

Δεν υπάρχουν σχόλια: