Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2007

Τη σταδία

Ήρθε η μεγάλη στιγμή να διασκευάσουμε ένα γνωστό και συνάμα αγαπητό Κυπριακό τραγούδι.
Το τραγούδι το αφιερώνω εξαιρετικά σ' όλους του Κυπρίους συμφοιτητές μου, που τυγχάνει να είναι και πάρα πολύ καλοί φίλοι. Εξαιρετικά παιδιά όλοι τους και οι μεγαλύτεροι γλεντζέδες!Το τραγούδι επίσης αφιερωμένο στο κοινό που έχουμε στο όμορφο νησί! "Τα ριάλια" λοιπόν μεταμορφώθηκαν σε ... "Τη σταδία".

Τη σταδία
------------
(Στίχοι: Τσεντεμεΐδης Νίκος)

Κι αν κάμεις κι αν δεν κάμεις χώροστάθμησην
χωροστάθμησην, ω,ω
εγιώ θα σε βοηθήσω, κι ας κάμω το κροκίν

Τη σταδία, σταδία, σταδία
τις εμπρός και τις πίσω σκοπεύσεις
και αν κλείσουν μαζί κι οι οδεύσεις
και το βράδυν εσύ θα χορέψεις, ω,ω

Εσύ 'σαι σταδιοφόρος, σταδίαν που κρατάς
σταδίαν που κρατάς, ω, ω
ρεπέρ είν' το σημείον, εκεί όπου ξεκινάς

Τη σταδία, σταδία, σταδία
τις εμπρός και τις πίσω σκοπεύσεις
και αν κλείσουν μαζί κι οι οδεύσεις
και το βράδυν εσύ θα χορέψεις, ω,ω

Ίντ' αεροστάθμη μου δωκες, μάνα μου να μετρήσω
μάνα μου να μετρήσω, ω,ω
μ' αυτό το σφάλμαν που θα ιδώ, τα μάτια μου θα κλείσω

Τη σταδία, σταδία, σταδία
τις εμπρός και τις πίσω σκοπεύσεις
και αν κλείσουν μαζί κι οι οδεύσεις
και το βράδυν εσύ θα χορέψεις, ω,ω

Ερώτηξες με αν μπορώ, την όδευσην να λύσω
την όδευσην να λύσω, ω,ω
μα εγιώ εισητήρια έκλεισα στην Κύπρον να γυρίσω

Τη σταδία, σταδία, σταδία
τις εμπρός και τις πίσω σκοπεύσεις
και αν κλείσουν μαζί κι οι οδεύσεις
και το βράδυν εσύ θα χορέψεις, ω,ω

Δεν υπάρχουν σχόλια: