Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

Λένε τόσα για μας

Σύσσωμος ο πολιτικός,στρατιωτικός και πανεπιστημιακός κόσμος με διάβημα του, μας παρακάλεσε να προσθέσουμε και ένα ακόμη τραγούδι του συμπαθέστατου κατά τ' άλλα τραγουδιάρη Νίκο Κουρκούλη καθώς και της γοητευτικής καλλιτέχνιδος Κέλλυς Κελεκίδου, το "Λένε τόσα για μας". Για να μην αντιμετωπίσουμε λοιπόν την μήνη του Πανελληνίου αποφασίσαμε να "εκτελέσουμε" και αυτό το τραγούδι. Ζητάμε ταπεινά σόρρυ από τους δημιουργούς του γι αυτό το μόρφωμα...

Λένε τόσα για μας
--------------------
(Στίχοι: Παπουτσής Κώστας)

Έμαθα γύρω γύρω πως γυρνάς
και ανά δύο μέτρα ξεκινάς
μα δε μπορεί να είσαι εσύ αυτή
που σε φωνάζουνε ισοϋψή

Ήρθαν κι εμένα και μου δείξανε
πως ανά σαράντα μέτρα πήρανε
γύρω στα σαρανταπέντε ανοίγματα
για να μην υπάρχουνε ορύγματα

Λένε τόσα για μας
λένε τόσα για μας
στο ανάγλυφο
και κάθε μέτρο σχεδιάζω εγώ να βγει το σωστό

Λένε τόσα για μας
λένε τόσα για μας
στο ανάγλυφο
και μηκοτομή δε βγάζω καλή γιατί ρε γαμώ
και όλο χώματα θα βγάζω εγώ
γιατί το έδαφος ειν' ορεινό

Μιλάει ο κόσμος έγινε γνωστό
υπογραφή πως δε θα δω εγώ
είναι ψέμα ή αληθινό
τζάμπα σχεδιάζω στο χαρτί αυτό

Σκίζω και μαζεύω τα κομμάτια μου
δέκα ώρες έβγαλα τα μάτια μου
απ την αϋπνία αδυνάτισα
και σε μια στροφή εγώ την πάτησα

Δεν υπάρχουν σχόλια: