Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2007

Ρίκα Ρικάκι

Τι ποιο κλασικό από το "Ρίτα-Ριτάκι" των αδερφών Κατσιμίχα; Τώρα όμως έρχεται το Ρίκα-Ρικάκι!!!

Ρίκα Ρικάκι
-------------
(Στίχοι: Παπουτσής Κώστας)

Παλεύει ο τοπογράφος στην αγορά να βγει
καθηγητής και θέλει καλή δουλειά να βρει
κι ο φοιτητής γυρεύει δουλειές του ποδαριού
κι εγώ γυρεύω εσένανε, πτυχίο μου, που μ' έστησες ξανά στο ραντεβού

Έψαχνα να βρω τη σχολή μου και τελικά τη βρήκα
και πήγα και αγάπησα ένα μωρό τη Ρίκα
Ρίκα 18 χρονών και 'γω στα 25
Ρίκα δίνεις το σχέδιο και γω δε βλέπω πέντε

Ρίκα Ρικάκι σε σκέφτομαι, που να σαι;
Ρίκα Ρικάκι, Γεωδαισία θα σαι
Ρίκα Ρικάκι εμένα μη λυπάσαι

Μου έδωσες σημειώσεις σου και πίσω τις ζητούσες
και πέντε χρόνια έδινες, μαθήματα περνούσες
και γω λοιπόν καθόμουνα και το πτυχίο ακόμα
εσένανε σκεφτόμουνα, το μέλλον γκρίζο χρώμα

Ρίκα Ρικάκι σε σκέφτομαι, που να σαι;
Ρίκα Ρικάκι, Γεωδαισία θα σαι
Ρίκα Ρικάκι εμένα μη λυπάσαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: