Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

Δε διαβάσαμε λοιπόν τοπογραφία

Κάποια στιγμή έπρεπε να γίνουμε πιο ροκ. Η στιγμή αυτή λοιπόν έφτασε. Γυρίζουμε πίσω στο χρόνο και θυμόμαστε την επιτυχία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου "Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία".

Δε διαβάσαμε λοιπόν τοπογραφία
----------------------------------------
(Στίχοι: Παπουτσής Κώστας)

Εγώ δε θέλω την απάντηση να σβήσω
και θα ρισκάρω μήπως πετύχω πιθανώς
γιατί ειδάλλως θα τη φάω από πίσω
αφού 'μαι άσχετος με όλα παντελώς

Δε διαβάσαμε λοιπόν τοπογραφία
και δεν περνάμε κι ας ονειρεύομαι
παίρνω το βιβλίο μου, το παρατάω
τι κι αν δεν ξέρω, δεν ενδιαφέρομαι

Εγώ δε θέλω να με κάνετε σατράπη
για να τους βάζω να μετράν στον καύσωνα
μόνο που θέλω να σας βλέπω με αγάπη
και να σας βάζω να μετράτε χαλαρά

Δε διαβάσαμε λοιπόν τοπογραφία
και δεν περνάμε κι ας ονειρεύομαι
παίρνω το βιβλίο μου, το παρατάω
τι κι αν δεν ξέρω, δεν ενδιαφέρομαι

Εγώ δεν θέλω τοπογράφος να το παίξω
και να διατάζω μια ομάδα φοιτητών
είμαι απ' αυτούς που τους ανθρώπους θα διαλέξω
που μας συνδέει το κοινό μας παρελθόν

Δε διαβάσαμε λοιπόν τοπογραφία
και δεν περνάμε κι ας ονειρεύομαι
παίρνω το βιβλίο μου, το παρατάω
τι κι αν δεν ξέρω, δεν ενδιαφέρομαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: