Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

Παλιότοπος

Δεν θα ήταν δυνατό να ξεχάσουμε τον Πασχάλη Τερζή και να διασκευάσουμε ένα πολυαγαπημένο τραγούδι του, "Παλιόκαιρος".

Παλιότοπος
--------------
(Στίχοι: Παπουτσής Κώστας)

Δεν έχω περιθώρια, στενέψανε τα όρια, χωρίς το σφάλμα πρέπει να μετρήσω
σιγά σιγά χαράζουμε, τα ίδια λάθη βγάζουμε, μα μια ανοχή καλύτερη αξίζω
κολώνες και ακίνητα θα πάρουμε και κτήματα, φωνάζεις και θα πάρω το καφάο
σιγά σιγά μετρήθηκαν, τα σφάλματα αυξήθηκαν και τελικά πεδίο ξαναπάω

Σου δίνω πίσω τη σταδία που μου δάνεισες, δώσε μου πίσω αεροστάθμη και ξοφλαμε
να σου μετρήσω, είχε αυτοκίνητα στο μέρος που δε στάθηκα, πως θες εσύ για Τ16 να μιλάμε

Τα κτίρια τα μετρήσαμε και αμέσως απορήσαμε, με τι χαρτί το σχέδιο θα το δώσω
λοιπόν τι περιμένουμε, Μεταλλικό πηγαίνουμε, μετά τα Δίκτυα εγώ θα ξεφαντώσω

Σου δίνω πίσω τη σταδία που μου δάνεισες, δώσε μου πίσω αεροστάθμη και ξοφλαμε
να σου μετρήσω, είχε αυτοκίνητα στο μέρος που δε στάθηκα, πως θες εσύ για Τ16 να μιλάμε

1 σχόλιο:

Tsen Nick είπε...

megales stigmes empneusis agapite kosta! sinexise etsi